0.00 грн
Зробити замовленняПРАВИЛА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО ПІДТРИМКИ
Гарантійне звернення або повернення товарів можливе завжди?
Обмін та повернення товарів здійснюється протягом 14 днів після купівлі згідно із Законом України «Закон про захист прав споживача».
Для заміни або повернення коштів переконайтеся, що:
- збережені всі маркування, ярлики та пломби встановлені компанією продавцем.
- товар не має механічних пошкоджень чи видимих дефектів
- були дотримані умови експлуатації продукції
При поверненні товару потрібно мати із собою документи, що підтверджують покупку. Повернення коштів, здійснюється протягом 1-3 робочих днів після проведення діагностики пристрою.
Транспортування товарів у сервісний центр, для обміну чи повернення коштів, здійснюється з допомогою власних коштів покупця і відшкодовується покупцю.
У яких випадках може бути відмовлено у гарантійному ремонті?
Відмова у гарантійному ремонті можлива, якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб або стікерів
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій клієнта
- порушено правила експлуатації, викладені у документації
- було зроблено несанкціоноване розтин, товар розбирали
- виконувався ремонт, змінено внутрішні компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
- зіпсований або втрачений гарантійний талон
Порядок дій покупця при поверненні товару або обігу для гарантійного обслуговування
Повернення придбаних товарів, а також гарантійне обслуговування здійснюється у сервісному центрі ceservice.com.ua
Клієнт при зверненні повинен мати при собі:
- товар у повній комплектації
- чек та гарантійний талон
Гарантійне звернення здійснюється після проведення первинної діагностики (1-3 робочі дні), на підставі висновку від сервісного центру буде прийнято рішення.
Гарантійне обслуговування проводиться на підставі повної діагностики (3-14 робочих днів).